Wikia

Team Kakashi, ook bekend als Team 7, is een team geleid door Kakashi Hatake en werd gevormd nadat de leden ervan Genin werden. De leden werden geselecteerd om hun talenten uit te balanceren: Naruto Uzumaki, de meest onsuccesvolle student uit de afstuderende klas, zou voordeel halen uit de intelligentie van Sakura Haruno en Sasuke Uchiha's talent in ninjutsu. Sakura zou op dezelfde manier voordeel halen uit haar meer strijdvaardige teamleden, terwijl Sasuke op zijn beurt voordeel doet uit het samenwerken met anderen. Later zou blijken dat Kakashi specifiek gekozen werd als leider van Team 7 omwille van twee redenen: ten eerste omdat hij de student was van Naruto's vader, Minato Namikaze, en de taak om de Negen-Staarten onder controle te houden terwijl hij zonder zijn eigen weten de belofte van Hiruzen Sarutobi aan Itachi Uchiha in ere hield door zijn kleine broer veilig te houden en hem te weerhouden het duistere pad op te gaan. In de tijd dat hij hen trainde, besefte Kakashi dat Sasuke sterk op hem leek, en dat de rivaliteit tussen Naruto en Sasuke gelijkaardig was aan die tussen Obito Uchiha en hemzelf, of zelfs meer op die van Jiraiya en Orochimaru.

GeschiedenisEdit

MissiesEdit

TriviaEdit

Around Wikia's network

Random Wiki